+36 70 413 9623 info@mentortraining.hu

„Hatékony kommunikáció” tréning

Úgy látja, csiszolni kellene azon, ahogyan munkatársai az ügyfelekkel bánnak?

Sok a feszültség, vita a cégen belül a kollégák között?

Szeretne jobb csapatot kovácsolni az embereiből, és jobb légkört kialakítani a munkahelyen?

Úgy látja, a kollégák nehezen néznek szembe a felmerülő akadályokkal és inkább megfutamodnak?

Megoldás:

„Hatékony kommunikáció” tréning

Ezen a tréningen nem csupán társalgási tippeket vagy ügyfélkezelő trükköket fogunk oktatni. A képzés alatt megtanítjuk és begyakoroltatjuk kollégáival azokat az alapokat, amelyekre egy hatékony és sikeres kommunikáció épül.

Kevés elméletet tanulunk és mellette sok gyakorlatot végzünk.

A résztvevők a második nap végére elsajátítják és begyakorolják azokat a technikákat, amelyekkel többek között:

  • eleve jobban részt tudnak venni a kommunikációban, kevésbé hátrálnak meg,
  • magabiztosabbak lesznek,
  • érthetőbben és tisztábban tudnak kommunikálni,
  • le tudnak zárni udvariasan úgy egy beszélgetést, hogy a másik fél ne érezze magát kellemetlenül,
  • addig képesek kizökkenés nélkül folytatni egy társalgást, újra feltenni egy-egy kérdést, amíg meg nem kapják rá a választ,
  • észrevesznek és megtanulnak kezelni a társalgás alatt felmerülő problémákat,
  • jobban tudnak kezelni szimplán kommunikációval zaklatottságot.

Mivel egy igen gyakorlatilag két napról van szó, így mindentől független a tréningek csapatépítő hatása is van.

Mit mondtak, akik részt vettek a tréningen?

„Köszönöm, hogy részt vehettem, ezáltal az élet minden területén magabiztosabb lettem. Ahogy kezdett összeállni a kép, hogy mi is az a kommunikáció, egyre több múltbeli dolgot értettem meg, legyen az magánéleti vagy munkabeli történés. Biztos vagyok benne, hogy ezentúl jobban, könnyebben, egyértelműbben fogok kommunikálni, és tudatosan fogom használni az itt tanultakat, amik nagyon nagy biztonságot adnak a munkám során a vevőkkel vagy akár a magánéletben. Köszönöm még egyszer a lehetőséget, szuper két nap volt”! (Sz. E.)

„Nagyon sok megértést adott a mindennapi kommunikációhoz. Nagyon jó példák és magyarázatok voltak számomra több fogalomra is. Nagyon sok eddig tanult más tanfolyam és azok részei most világosodtak meg igazán.” (M. K.)

Megtanultam jobban kezelni az embereket, irányítani a beszélgetést, hogy abban a mederben menjen, amit szeretnék. Sok dolgot ismertem eddig is, viszont ezeket a gyakorlással illetve a szituációs gyakorlatokkal sikerült jobban elsajátítani. Ezt sikerként élem meg.” (C. Zs.)

Úgy érzem, teljes mértékben megtanultam „uralni” a kommunikációmat, megismertem azokat a technikákat, melyekkel sokkal sikeresebb lehetek mind a munkám, mind a magánéletem területén. Nagyon kedveltem a gyakorlatokat, segítettek megérteni a kommunikációs összefüggéseket. Ezúton is köszönöm!” (V. A.)

 

Ne habozzon, jelentkezzen most!
Legyen egy belevaló munkatársi gárdája!

További információért hívja
Tóth Tímeát a 20/412-7884-es telefonszámon.

JELENTKEZZEN MOST!

teszt

Barta Attila, cégvezető (Florin Zrt.) Sokkal kevesebb a meghibásodás az üzemben, sokkal kevesebb a probléma, kevesebb a fennakadás. Az újonnan felvett kollegák gyorsabban be tudnak kapcsolódni a termelési folyamotokba.

Kecskeméti Anna, ügyvezető asszisztens (Florin Zrt.) Elsősorban azt emelném ki, hogy a termelési statisztikáink feljebb mentek.

Szabó István, személyzeti vezető (Color-Pack Zrt.) Szervezettebben zajlik a munkavégzés. Jelentősen mérséklődött a zűrzavar. Kevesebb súrlódás van a posztokon lévők között. A kiszállításnál a határidős csúszások drasztikusan lecsökkentek. Többnyire tudjuk tartani a kitűzött határidőket.